Pharmamarketeer

Synthetic Media: Hoe AI de contentindustrie transformeert

Synthetic Media: Hoe AI de contentindustrie transformeert De opkomst van synthetic media – door AI gegenereerde content zoals deepfake-video’s, AI-gegenereerde stemmen en virtuele influencers – zorgt voor een revolutie...

Zorgverzekeraars falen bij inkoopbeleid geneesmiddelen

Zorgverzekeraars falen bij inkoopbeleid geneesmiddelen Dubieuze kwaliteit van een geneesmiddel tegen borstkanker. Nog altijd zijn de geneesmiddelentekorten nijpend met alle gevolgen voor miljoenen patiënten. Een...

[column] Eet je rond en val af

Eet je rond en val af Levensmiddelenfabrikanten proberen uit alle macht mee te liften op het grote succes van de Omzempic-hype met eigen afslankmiddeltjes. Intussen moeten ze ook hun ‘gewone’, vaak dik makende producten...

Impact begint met lef: herzie je KPI’s

Impact begint met lef De marketingwereld staat op een kruispunt: blijven we optimaliseren wat we kennen, of bouwen we aan verandering die écht impact maakt? Dit vraagt lef. Lef om oppervlakkige KPI’s los te laten...

Progress vervangt purpose: nieuwe trend in marketing

Progress vervangt purpose: nieuwe trend in marketing Het jaarlijkse Meaningful Brands 2024 onderzoeksrapport van Havas Media wijst op een opvallende verschuiving. In wat het bureau omschrijft als The Era of Agency...

Hoe Google Dubbele Content Detecteert

Hoe Google Dubbele Content Detecteert De mythe van een straf voor dubbele content bestaat al jaren. Google streeft naar diverse zoekresultaten en moet kiezen wanneer twee of meer pagina’s hetzelfde of...

De belangrijkste marketingdata-trends voor 2025

De belangrijkste marketingdata-trends voor 2025 In 2025 gaat er weer veel veranderen voor marketeers. Privacywetgeving, technologische innovaties en artificial intelligence (AI) zorgen voor nieuwe uitdagingen en kansen...

Medhc-fases-banner
Advertentie(s)