De inzet van doelgroep-targeting verandert continu en wordt steeds uitgebreid. Het wordt bijvoorbeeld toegepast door een eigen doelgroep te maken en deze te targeten binnen het zoeknetwerk, door te targeten – via similar audience-lijsten – op mensen die vergelijkbaar zijn met jouw doelgroep, en via klantenmatch, waarbij gepersonaliseerde advertenties worden getoond aan klanten op basis van gegevens die eerder met Google zijn gedeeld.
Ook interessant voor je
KNMG steunt actie van ‘Artsen Slaan Alarm’ over de gevaren van vapen
KNMG steunt actie van ‘Artsen Slaan Alarm’ over de gevaren van vapen Artsen hebben vandaag een krachtig signaal afgegeven over het toenemende gebruik van e-sigaretten (vapes) onder jongeren. Maar liefst 1 op...
Apotheek met tekort aan medicijnen. ‘Wie heeft het het hardste nodig?’
Apotheek met tekort aan medicijnen Een bezoeker wordt geholpen in apotheek Elderveld door medewerker Hetty Roelofs.Beeld Tijmen Berens Apotheken kunnen moeilijk aan antibiotica voor kinderen en baby’s komen. Het is het...
13 x gelezen
Aantal cyberincidenten bij leveranciers explodeert: acuut gevaar voor zorgsector
Aantal cyberincidenten bij leveranciers explodeert Het aantal geslaagde cyberaanvallen met ransomware op de IT-leveranciers van zorgorganisaties is afgelopen jaar meer dan verdubbeld. Ook bij producenten van medische...
13 x gelezen
Reageer