In een tweet uit 2014 aan T-Mobile laat consument en vlogger James Yammouni weten – in een iets andere bewoording – niet zo tevreden te zijn met de dienstverlening van het telecombedrijf. Daarop ziet concurrent Verizon haar kans schoon en tweet naar James dat hij bij hen meer dan welkom is als klant. Een mooie toepassing van social media monitoring tools en slimme marketing! Of is het privacyschending?
Ook interessant voor je
KNMG steunt actie van ‘Artsen Slaan Alarm’ over de gevaren van vapen
KNMG steunt actie van ‘Artsen Slaan Alarm’ over de gevaren van vapen Artsen hebben vandaag een krachtig signaal afgegeven over het toenemende gebruik van e-sigaretten (vapes) onder jongeren. Maar liefst 1 op...
Apotheek met tekort aan medicijnen. ‘Wie heeft het het hardste nodig?’
Apotheek met tekort aan medicijnen Een bezoeker wordt geholpen in apotheek Elderveld door medewerker Hetty Roelofs.Beeld Tijmen Berens Apotheken kunnen moeilijk aan antibiotica voor kinderen en baby’s komen. Het is het...
14 x gelezen
Aantal cyberincidenten bij leveranciers explodeert: acuut gevaar voor zorgsector
Aantal cyberincidenten bij leveranciers explodeert Het aantal geslaagde cyberaanvallen met ransomware op de IT-leveranciers van zorgorganisaties is afgelopen jaar meer dan verdubbeld. Ook bij producenten van medische...
14 x gelezen
Reageer