Pfizer’s move to dump it’s neuroscience divisions caused serious ripples through the industry, with many wondering whether it heralded an end of big pharma’s interest in the notoriously difficult to target disease area, which includes the illusive targets of Alzheimer’s and Parkinson’s disease.
Ook interessant voor je
Vijf dingen die pharma marketers moeten weten voor maandagochtend
Vijf dingen die pharma marketers moeten weten Farmaceutische bedrijven lanceerden nieuwe Amerikaanse medicijnen tegen prijzen die 35% hoger waren dan in 2022, wat deels weerspiegelt de omhelzing van de industrie van...
14 x gelezen
Five things for pharma marketers to know for Friday morning
Five things for pharma marketers to know for Friday Defense Secretary Lloyd Austin apologized after failing to notify the chain of command when he was secretly admitted to a hospital in December. The bipartisan federal...
16 x gelezen
Tekort aan geneesmiddelen in Nederland vorig jaar groter dan ooit
Tekort aan geneesmiddelen in Nederland vorig jaar groter dan ooit Het tekort aan geneesmiddelen in Nederland was in 2023 groter dan ooit, zegt apothekersorganisatie KNMP. Uit onderzoek van de organisatie blijkt dat 5...
17 x gelezen
Reageer