Your team has created, socialized, and measured content in just about every possible way, except for one of the most important metrics: how your audience is engaging with the words.
Your team has created, socialized, and measured content in just about every possible way, except for one of the most important metrics: how your audience is engaging with the words.
KNMG steunt actie van ‘Artsen Slaan Alarm’ over de gevaren van vapen Artsen hebben vandaag een krachtig signaal afgegeven over het toenemende gebruik van e-sigaretten (vapes) onder jongeren. Maar liefst 1 op...
Apotheek met tekort aan medicijnen Een bezoeker wordt geholpen in apotheek Elderveld door medewerker Hetty Roelofs.Beeld Tijmen Berens Apotheken kunnen moeilijk aan antibiotica voor kinderen en baby’s komen. Het is het...
Aantal cyberincidenten bij leveranciers explodeert Het aantal geslaagde cyberaanvallen met ransomware op de IT-leveranciers van zorgorganisaties is afgelopen jaar meer dan verdubbeld. Ook bij producenten van medische...
Pharmamarketeer richt zich op marketingprofessionals van farmaceuten en andere medisch-gerelateerde organisaties in Nederland en België.
Copyright 2023 © Uitgave van MedHealth Communications BV | Privacy disclaimer
Reageer