Als blogger, marketeer of content creator is het uiteraard fantastisch als je content viraal gaat. Maar waarom gaan dingen viraal? Ligt dat aan de informatie, de waarde, het type content? Het antwoord daarop is: nee, het ligt aan geen van die dingen. Ryan Holiday beschrijft in zijn boek Growth Hacker Marketing waarom content viraal gaat. […]
Ook interessant voor je
Verbindende content maken? Zo verplaats je je in je doelgroep
Verbindende content maken? Zo verplaats je je in je doelgroep Zenden, zenden en nog eens zenden. Veel Nederlandse bedrijven maken massaal gebruik van social media, maar toch slaan zij de plank vaak mis met hun content...
0 x gelezen
Onderzoeksrapport AI & SEO: factoren van invloed in kaart, merkbouwen steeds belangrijker
Onderzoeksrapport AI & SEO: factoren van invloed in kaart Welke factoren beïnvloeden zichtbaarheid in chatbots? En hoe speel je daar als marketeer op in? Op deze vragen en meer geeft Emerce antwoord in een...
1 x gelezen
Zo groeide mijn LinkedIn-publiek dit jaar met 26% dankzij dit eenvoudige systeem
Zo groeide mijn LinkedIn-publiek dit jaar met 26% dankzij dit eenvoudige systeem Er zijn genoeg goede redenen om te posten op LinkedIn. Of je nu een publiek wilt opbouwen, je persoonlijke merk wilt versterken, meer...
11 x gelezen