Binnen de data-driven marketingsector worden modellen steeds geavanceerder. Dat blijkt uit de DDMA AI Maturity Test 2022. Van de organisaties die AI inzetten geeft maar liefst 92% van de participanten aan meer gebruik te maken van geavanceerde machine-learning-technieken.
Ook interessant voor je
Dit is waarom bedrijven graag kiezen voor het weggeven van bedrukte relatiegeschenken
Dit is waarom bedrijven graag kiezen voor het weggeven van bedrukte relatiegeschenken De kans is groot dat je wel eens een bedrukt relatiegeschenk van een bedrijf hebt ontvangen. Vaak zijn het kleinigheden, zoals een...
0 x gelezen
Ogilvy lanceert een aanbod voor gezondheidsbeïnvloeder marketing
Ogilvy lanceert een aanbod voor gezondheidsbeïnvloeder marketing Health Influence zal het wereldwijde influencerteam van Ogilvy PR combineren met experts van Ogilvy Health. Ogilvy heeft een op gezondheid gericht pakket...
9 x gelezen
[branded content] De vijf belangrijkste customer experience trends voor 2024
[branded content] De vijf belangrijkste customer experience trends voor 2024 Ontdek de essentiële trends voor 2024 in het Customer Experience Trendrapport van Beeckestijn Business School. CX-expert Sonja Stalfoort neemt...
12 x gelezen