Ik schrijf regelmatig over saaie onderwerpen. Van het nieuwe pensioenstelsel tot het eigenrisicodragerschap voor de WGA (say what?). Of ik mijn opdrachtgevers hiermee beledig? Ik denk het niet. Zij weten ook wel dat die onderwerpen niet zo sappig zijn. Toch zie ik het als uitdaging hier pakkende én toegankelijke content over te maken. Hoe ik […]
Ook interessant voor je
Is jouw marketingbureau nog de juiste partner? Gebruik de checklist
Is jouw marketingbureau nog de juiste partner? Gebruik de checklist Werk jij samen met een top marketingbureau? Gebruik de checklist om jullie samenwerking te reviewen. Je marketingbureau is een verlengstuk van je team...
10 x gelezen
State of Marketing Report 2025: Waarom AI, data en authenticiteit cruciaal zijn!
State of Marketing Report 2025: Waarom AI, data en authenticiteit cruciaal zijn! De veranderingen in marketing volgen elkaar sneller op dan ooit tevoren. Marketeers bouwen flexibele teams om voorop te blijven, van het...
1 x gelezen
Hoe Marketing Positioneren als Business Driver (en Niet als Interne Dienstverlener)
Hoe Marketing Positioneren als Business Driver (en Niet als Interne Dienstverlener) Een veelgemaakte fout die marketingstrategieën steeds opnieuw ondermijnt, is het opzetten van marketingteams als interne bureaus die...
3 x gelezen