Met veel mensen tegelijkertijd aan je content(strategie) werken, dat kan onoverzichtelijk worden. Hoe introduceer je een contentkalender? En hoe krijg je je collega’s zo ver dat ze ermee gaan werken? In deze maandelijkse vragenrubriek geeft contentstrateeg John Verhoeven antwoorden op brandende vragen. Q Ik werk voor een organisatie die dagelijks veel en diverse content maakt […]
Ook interessant voor je
Help de boardroom stuurt nog op kliks! 2026 vraagt om nieuwe metrics
Help de boardroom stuurt nog op kliks! 2026 vraagt om nieuwe metrics Kliks, CTR’s en CPM’s: jarenlang waren ze de heilige graal voor een chief marketing officer (CMO) om in de boardroom te overtuigen. Steeds vaker zie...
3 x gelezen
Welke contentmarketing formats werken echt?
Welke contentmarketing formats werken echt? De wereld van content verandert razendsnel. Wat vandaag scoort, kan morgen alweer oud nieuws zijn. Daarom is het kiezen van het juiste format belangrijker dan ooit. Niet...
10 x gelezen
Hoe word je zichtbaar in AI-zoekmachines?
Hoe word je zichtbaar in AI-zoekmachines? De nieuwste marketinguitdaging: hoe word je zichtbaar in ChatGPT? Experts delen hun eerste ervaringen en verwachtingen voor de toekomst. AI-zoekmachines zijn het nieuwe...
5 x gelezen
Recente artikelen
Welke contentmarketing formats werken echt?
4 dagen geleden
VIA: ‘Nederlandse marketingbureaus in zwaar weer’
7 dagen geleden