De vorige keer dat ik het Festival of Marketing in Londen bezocht (maart 2022) miste ik de marketing. Het was randje coronaperiode en de helft van de presentaties ging over cultuur, team en geestelijke gezondheid. Belangrijk allemaal, maar het had niet zoveel met marketing te maken. En als het wel over marketing ging, dan ging het over de P van Promotie, over tactics dus.
Ook interessant voor je
Europese uitgevers dienen antitrustklacht in over Google’s AI Overviews
Europese uitgevers dienen antitrustklacht in over Google’s AI Overviews Een AI-overview, met eronder – buiten beeld – gesponsorde en organische links Europese uitgevers vinden dat ze benadeeld te...
0 x gelezen
Verbindende content maken? Zo verplaats je je in je doelgroep
Verbindende content maken? Zo verplaats je je in je doelgroep Zenden, zenden en nog eens zenden. Veel Nederlandse bedrijven maken massaal gebruik van social media, maar toch slaan zij de plank vaak mis met hun content...
0 x gelezen
Onderzoeksrapport AI & SEO: factoren van invloed in kaart, merkbouwen steeds belangrijker
Onderzoeksrapport AI & SEO: factoren van invloed in kaart Welke factoren beïnvloeden zichtbaarheid in chatbots? En hoe speel je daar als marketeer op in? Op deze vragen en meer geeft Emerce antwoord in een...
1 x gelezen