De vorige keer dat ik het Festival of Marketing in Londen bezocht (maart 2022) miste ik de marketing. Het was randje coronaperiode en de helft van de presentaties ging over cultuur, team en geestelijke gezondheid. Belangrijk allemaal, maar het had niet zoveel met marketing te maken. En als het wel over marketing ging, dan ging het over de P van Promotie, over tactics dus.
Ook interessant voor je
Onderzoek: inclusieve reclame loont
Onderzoek: inclusieve reclame loont Kantars Brand Inclusion Index laat zien dat progressieve reclame de verkoop aantoonbaar stimuleert en dat inclusiemarketing juist bredere marketing is. Een wereldwijd onderzoek door...
2 x gelezen
[onderzoek] Inzetten AI bespaart marketeers tijd
[onderzoek] Inzetten AI bespaart marketeers tijd AI is de nieuwe standaard aan het worden op de werkvloer, ook in de marketingwereld. Drie kwart (72%) van de communicatie- en marketingprofessionals in Nederland gebruikt...
5 x gelezen
Content Mapping voor Klantreizen
Content Mapping voor Klantreizen Content mapping is een marketingtechniek die boodschappen afstemt op betekenisvolle stadia in de online koopreis van een shopper. De techniek vereist inzicht in de motivaties van...
12 x gelezen