De vorige keer dat ik het Festival of Marketing in Londen bezocht (maart 2022) miste ik de marketing. Het was randje coronaperiode en de helft van de presentaties ging over cultuur, team en geestelijke gezondheid. Belangrijk allemaal, maar het had niet zoveel met marketing te maken. En als het wel over marketing ging, dan ging het over de P van Promotie, over tactics dus.
Ook interessant voor je
TikTok voor Bedrijven: De Ultieme Gids voor 2025
TikTok voor Bedrijven: De Ultieme Gids voor 2025 Als je een bedrijf hebt en ervoor kiest om het niet op TikTok te promoten, laat je een goudmijn liggen. Dit artikel laat precies zien hoe je kunt beginnen...
5 x gelezen
[column] Eet je rond en val af
Eet je rond en val af Levensmiddelenfabrikanten proberen uit alle macht mee te liften op het grote succes van de Omzempic-hype met eigen afslankmiddeltjes. Intussen moeten ze ook hun ‘gewone’, vaak dik makende producten...
5 x gelezen
Dit zijn de 5 redenen waarom je organische berichten op social media niet werken
Dit zijn de 5 redenen waarom je organische berichten op social media niet werken Waarom lijken jouw social media-berichten niet aan te slaan? Het algoritme lijkt je tegen te werken, je content bereikt nauwelijks je...
12 x gelezen