In de 7 jaar dat ik nu bezig ben met blockchain-technologie, ben ik nog nooit zo bullish geweest. Waar cryptofanaten hun reis naar de spreekwoordelijke maan als sneeuw voor de zon hebben zien verdwijnen, heeft de onderliggende blockchain-technologie juist net een maanlanding gehad. Als we kijken naar cijfers en niet naar clickbait nieuwartikelen, dan gaat […]
Ook interessant voor je
Vijf dingen die pharma marketeers moeten weten voor vrijdagochtend
Vijf dingen die pharma marketeers moeten weten AbbVie zei dat een direct vergelijkende studie aantoonde dat zijn medicijn Rinvoq effectiever was in de behandeling van bepaalde symptomen van matige tot ernstige atopische...
1 x gelezen
Het kabinet stelt tot €108 miljoen beschikbaar voor meer technologie in zorg- en welzijn
Het kabinet stelt tot €108 miljoen beschikbaar voor meer technologie in zorg- en welzijn Het kabinet trekt de komende jaren € 108 miljoen uit voor de transformatie van processen in de zorg- en welzijnssector naar...
3 AI-lessen voor de marketeer van de toekomst
3 AI-lessen voor de marketeer van de toekomst Wat we vandaag kunnen bereiken met kunstmatige intelligentie (AI) is meer dan we gisteren konden bedenken. Veel marketeers zullen zich hierin herkennen. Er zijn zo veel...
18 x gelezen