Als blogger, marketeer of content creator is het uiteraard fantastisch als je content viraal gaat. Maar waarom gaan dingen viraal? Ligt dat aan de informatie, de waarde, het type content? Het antwoord daarop is: nee, het ligt aan geen van die dingen. Ryan Holiday beschrijft in zijn boek Growth Hacker Marketing waarom content viraal gaat. […]
Ook interessant voor je
3 keuzes die het succes op social media nu bepalen
3 keuzes die het succes op social media nu bepalen, volgens TikTok en experts Social media draaien niet om zenden, maar om vertrouwen, community en ‘tolkende’ creators. Inzichten van TikTok, Crocodile Agency...
11 x gelezen
B2B-contentkalenders zijn te voorspelbaar, dit werkt wél
B2B-contentkalenders zijn te voorspelbaar, dit werkt wél De verleiding van het vinkje, ik snap het. Een contentkalender voelt als controle. Als rust. Je weet wat er komt. Je team weet wat er komt. En je manager hoeft...
10 x gelezen
Bouw aan je merk: de echte ROI begint vóór de klik
Bouw aan je merk: de echte ROI begint vóór de klik Je spreadsheet zegt “meer leads”, je dashboard zegt “bied hoger”, en je hart zegt “dit gaat ons niet redden”. CPC’s kruipen omhoog, conversies schommelen en je...
11 x gelezen