Het marketing landschap verandert snel. Consumenten verwachten meer relevantie en personalisatie dan ooit tevoren. Tegelijkertijd is de consument steeds bewuster van welke gegevens zij wel of niet wil delen en komt er verdere regulering rondom klantgegevens. Bovendien hebben de tech platforms aangekondigd te werken aan een toekomst gebaseerd op andere identifiers dan cookies. Ook Google speelt hierop in en verwacht eind 2023 third party cookies uit te faseren.
Ook interessant voor je
Erwin Oskam van WADM: ‘Brandmarketing is het aanvliegwiel van performancemarketing’
Brandmarketing is het aanvliegwiel van performancemarketing Erwin Oskam is Strategy Director bij B2B Branding Agency WADM en een van de sprekers tijdens Nima Marketing Day. Een korte kennismaking: ‘Bijna een kwart van...
0 x gelezen
Kabinet wil stop op directe marketing via Handelsregister-data
Kabinet wil stop op directe marketing via Handelsregister-data Het wetsvoorstel wil zo een einde maken aan irritante, ongevraagde telefoontjes van bedrijven die data uit het Handelsregister krijgen. Als het aan het...
2 x gelezen
Experts bepleiten grondige veranderingen om ‘diabetescrisis’ te lijf te gaan
Experts bepleiten grondige veranderingen om ‘diabetescrisis’ te lijf te gaan Meer dan 1,4 miljoen Nederlanders hebben een grote kans om diabetes type 2 te krijgen, heeft het Diabetes Fonds gisteren laten...
1 x gelezen