Sinds de pandemie heeft contentmarketing de wind mee, blijkt uit het B2B-onderzoeksrapport van het Amerikaanse Content Marketing Institute (CMI)*. Er is meer budget, meer werk én meer empathische content voor klant. Wat kunnen deze ontwikkelingen betekenen voor jouw B2B-contentmarketing? En hoe pas je je marketingstrategie er effectief op aan? In dit artikel 5 trends en […]
Ook interessant voor je
[column] De effectiviteit van marketingoperaties wordt nauwlettend gevolgd
De effectiviteit van marketingoperaties wordt nauwlettend gevolgd De CMO heeft veelal een haat-liefdeverhouding met de CFO. Veel financiële directeuren kijken met een scherp oog naar marketinguitgaven, vooral in...
2 x gelezen
Infographic: toenemende zorgen over digitaal vertrouwen en AI-training
Infographic: toenemende zorgen over digitaal vertrouwen en AI-training Nu bedrijven wereldwijd massaal AI omarmen, ontstaat er een nieuw knelpunt: consumenten maken zich steeds vaker zorgen over hoe hun gegevens worden...
1 x gelezen
Omvangrijke dataset nieuwsbedrijven voor Nederlands AI-taalmodel GPT-NL
Omvangrijke dataset nieuwsbedrijven voor Nederlands AI-taalmodel GPT-NL TNO en de leden van NDP Nieuwsmedia slaan de handen ineen voor de verdere ontwikkeling van GPT-NL, het eerste grootschalige Nederlandse AI...
6 x gelezen