Als je een marketing-e-mail verstuurt, wil je dat je lead, prospect of klant iets doet en bepaald gewenst gedrag vertoont. Tenzij het lezen van de content je enige doel is, moeten ze daarvoor wel klikken in je e-mail of op je landingspagina. Met een call-to-action (CTA) probeer je je lezer tot die klik te verleiden. […]
Ook interessant voor je
Hoe AI te Gebruiken Voor een Effectievere Social Media Strategie, Volgens Ross Simmonds
Hoe AI te Gebruiken Voor een Effectievere Social Media Strategie, Volgens Ross Simmonds Het is het tijdperk van AI, en onze taak als marketeers is om bij te blijven. Mijn team bij Foundation Marketing heeft onlangs een...
8 x gelezen
[column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden (win dit boek!)
Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden Als marketeer ben je voortdurend bezig met veranderingen. De wereld van marketing evolueert razendsnel en het is jouw taak om altijd up-to-date te blijven. Hoe kun je actueel...
5 x gelezen
‘Je intuïtie kan bedriegen’
Je intuïtie kan bedriegen Hoe meet je de voortgang van de online marketingactiviteiten? En hoe geef je het management in één oogopslag inzicht in online resultaten? Deze vragen en meer worden behandeld in de nieuwe NIMA...
8 x gelezen