Ik schrijf regelmatig over saaie onderwerpen. Van het nieuwe pensioenstelsel tot het eigenrisicodragerschap voor de WGA (say what?). Of ik mijn opdrachtgevers hiermee beledig? Ik denk het niet. Zij weten ook wel dat die onderwerpen niet zo sappig zijn. Toch zie ik het als uitdaging hier pakkende én toegankelijke content over te maken. Hoe ik […]
Ook interessant voor je
‘Jouw meerwaarde is de creativiteit die AI niet levert’
Jouw meerwaarde is de creativiteit die AI niet levert AI-in-marketingtrainer Vincent Roders geeft praktijkgerichte tips om echte impact te creëren met AI-gegenereerde content. Met AI werk je als marketeer sneller...
5 x gelezen
Hoe vaak moet je posten op LinkedIn in 2025? Data uit meer dan 2 miljoen posts
Hoe vaak moet je posten op LinkedIn in 2025? Data-gedreven richtlijnen over hoe vaak je in 2025 op LinkedIn moet posten voor maximale zichtbaarheid en groei. Inzichten uit meer dan 2M posts onthullen de optimale...
13 x gelezen
Native ads: wat, waarom, wanneer & hoe zet je het in?
Native ads: wat, waarom, wanneer & hoe zet je het in? In een digitaal landschap is het voor merken steeds moeilijker om op te vallen. Maar wat als opvallen niet de enige weg naar succes is? Wat als je juist opgaat...
22 x gelezen