Future Proof Marketing
Dat die term bestaat, zegt genoeg: het impliceert dat marketing niet vanzelfsprekend toekomstbestendig is.
Dat die term bestaat, zegt genoeg: het impliceert dat marketing niet vanzelfsprekend toekomstbestendig is.
10 Vooraanstaande Auteurs van Boeken voor E-commerce en Marketing Onze keuze van deskundige auteurs met een breed publiek en praktische tactieken. Een zoekopdracht op Amazon naar e-commerce boeken levert een allegaartje...
Personalisatie in marketing: voorbij de hype Er zijn talloze marketing trends die komen en gaan, maar personalisatie behoort zeker niet tot deze categorie. De manier waarop een merk met hun publiek communiceert is...
Dit is waarom bedrijven graag kiezen voor het weggeven van bedrukte relatiegeschenken De kans is groot dat je wel eens een bedrukt relatiegeschenk van een bedrijf hebt ontvangen. Vaak zijn het kleinigheden, zoals een...
Pharmamarketeer richt zich op marketingprofessionals van farmaceuten en andere medisch-gerelateerde organisaties in Nederland en België.
Copyright 2023 © Uitgave van MedHealth Communications BV | Privacy disclaimer