Op donderdag 18 november vond de achtste editie van het Congres Content Marketing & Webredactie plaats in de Jaarbeurs Utrecht. Met keynotes van de Britse Amy Harrison, Amerikaanse Karen McGrane en Belgische Peter Hinssen beloofde het een interessant congres te worden vol take-aways voor 2019 en dat wás het ook! Speciaal voor jou hebben we de belangrijkste lessen van het congres verzameld.
Ook interessant voor je
Werkdruk artsen neemt toe door desinformatie: ‘Soms heel vervelende gesprekken’
Werkdruk artsen neemt toe door desinformatie: ‘Soms heel vervelende gesprekken’ Op sociale media circuleren met grote regelmaat filmpjes die bol staan van de medische desinformatie: kinkhoest is een...
1 x gelezen
Hoe maken we reclameproductie echt duurzaam?
Hoe maken we reclameproductie echt duurzaam? In een tijd waarin de roep om duurzaamheid steeds luider wordt, staat de marketing- en videoproductie-industrie voor een cruciale uitdaging. Creatieve ideeën tot leven...
1 x gelezen
Account Based Marketing – ‘Vissen met een speer’
Account Based Marketing Dat klinkt alleen wat hallucinant: micromarketing op macroklanten. Wing Cheung geldt binnen de NIMA B2B Marketing Community als dé pleitbezorger van ABM en op 5 juni vindt de eerste Account Based...
5 x gelezen