“De scheldende Australiër.” Een veelzeggende introductie van marketing-professor Mark Ritson tijdens een recent mediacongres in Nederland. Inderdaad, als spreker en als columnist van MarketingWeek neemt de hoogleraar nooit een blad voor de mond. Reden genoeg voor Marketingfacts om langdurig met Ritson te spreken: over brand-purpose als misbruikte claim, over de leugen van millennial-marketing en de ondraaglijke leegheid van het reclamefestival in Cannes.
Ook interessant voor je
Werkdruk artsen neemt toe door desinformatie: ‘Soms heel vervelende gesprekken’
Werkdruk artsen neemt toe door desinformatie: ‘Soms heel vervelende gesprekken’ Op sociale media circuleren met grote regelmaat filmpjes die bol staan van de medische desinformatie: kinkhoest is een...
1 x gelezen
Hoe maken we reclameproductie echt duurzaam?
Hoe maken we reclameproductie echt duurzaam? In een tijd waarin de roep om duurzaamheid steeds luider wordt, staat de marketing- en videoproductie-industrie voor een cruciale uitdaging. Creatieve ideeën tot leven...
1 x gelezen
Account Based Marketing – ‘Vissen met een speer’
Account Based Marketing Dat klinkt alleen wat hallucinant: micromarketing op macroklanten. Wing Cheung geldt binnen de NIMA B2B Marketing Community als dé pleitbezorger van ABM en op 5 juni vindt de eerste Account Based...
5 x gelezen