Marketeers zijn druk in de weer met het product, maar vergeten verbinding te maken met mensen. Slaag je daar wel in, heb je klanten voor het leven, betoogt Chantal Riedeman.
Ook interessant voor je
[column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden (win dit boek!)
Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden Als marketeer ben je voortdurend bezig met veranderingen. De wereld van marketing evolueert razendsnel en het is jouw taak om altijd up-to-date te blijven. Hoe kun je actueel...
4 x gelezen
‘Je intuïtie kan bedriegen’
Je intuïtie kan bedriegen Hoe meet je de voortgang van de online marketingactiviteiten? En hoe geef je het management in één oogopslag inzicht in online resultaten? Deze vragen en meer worden behandeld in de nieuwe NIMA...
7 x gelezen
Brand marketing procurement teams ontevreden over hun KPI’s: WFA-studie
Brand marketing procurement teams ontevreden over hun KPI’s Een nieuw onderzoek van de World Federation of Advertisers en Flock Associates benadrukt een groeiende ontevredenheid onder marketing-inkoopteams bij...
3 x gelezen