Contentmarketing is al een tijdje een niet te vermijden term binnen (online) marketing en communicatie. De vele trainingen en artikelen illustreren dat er nog veel te leren en ontdekken is. Zo ook op het gebied van succesbepaling: wanneer beschik je over effectieve content? En wanneer is een blog, e-mail of socialmedia-bericht succesvol te noemen?
Ook interessant voor je
Apotheek met tekort aan medicijnen. ‘Wie heeft het het hardste nodig?’
Apotheek met tekort aan medicijnen Een bezoeker wordt geholpen in apotheek Elderveld door medewerker Hetty Roelofs.Beeld Tijmen Berens Apotheken kunnen moeilijk aan antibiotica voor kinderen en baby’s komen. Het is het...
13 x gelezen
Aantal cyberincidenten bij leveranciers explodeert: acuut gevaar voor zorgsector
Aantal cyberincidenten bij leveranciers explodeert Het aantal geslaagde cyberaanvallen met ransomware op de IT-leveranciers van zorgorganisaties is afgelopen jaar meer dan verdubbeld. Ook bij producenten van medische...
13 x gelezen
Beyond the blink: Mastering EHR and POC in omnichannel healthcare marketing
Beyond the blink: Mastering EHR and POC in omnichannel healthcare marketing Join Damon Basch, Veradigm’s VP of strategic partnerships, as we explore how a well-conceived omnichannel strategy can face unexpected...
3 x gelezen
Reageer