The “2020 State of Email, Fall Edition” report from email marketing firm Litmus found that 77 percent of marketers said email is one of their two most effective marketing channels. Additionally, 78 percent of marketing executives indicated email marketing is vital to the overall success of their company, a seven percent increase since last year.
Ook interessant voor je
[column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden (win dit boek!)
Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden Als marketeer ben je voortdurend bezig met veranderingen. De wereld van marketing evolueert razendsnel en het is jouw taak om altijd up-to-date te blijven. Hoe kun je actueel...
4 x gelezen
‘Je intuïtie kan bedriegen’
Je intuïtie kan bedriegen Hoe meet je de voortgang van de online marketingactiviteiten? En hoe geef je het management in één oogopslag inzicht in online resultaten? Deze vragen en meer worden behandeld in de nieuwe NIMA...
7 x gelezen
Brand marketing procurement teams ontevreden over hun KPI’s: WFA-studie
Brand marketing procurement teams ontevreden over hun KPI’s Een nieuw onderzoek van de World Federation of Advertisers en Flock Associates benadrukt een groeiende ontevredenheid onder marketing-inkoopteams bij...
3 x gelezen