Het produceren van goede content die aansluit bij de wensen en behoeften van je doelgroep is een hele uitdaging. Het creëren van een heleboel goede content op periodieke basis is een nog grotere uitdaging. Want hoe borg je dat je contentproductie niet stilvalt? Dit is geen artikel waarin wordt uitgelegd hoe je goede content schrijft of waarin het belang van content- of inbound marketing wordt onderstreept. Dit artikel gaat juist over hoe je het voor elkaar krijgt om een continue stroom aan content te creëren voor je bedrijf. Met behulp van deze 5 tips houd je jouw contentproductie op gang.
Ook interessant voor je
Account Based Marketing – ‘Vissen met een speer’
Account Based Marketing Dat klinkt alleen wat hallucinant: micromarketing op macroklanten. Wing Cheung geldt binnen de NIMA B2B Marketing Community als dé pleitbezorger van ABM en op 5 juni vindt de eerste Account Based...
0 x gelezen
Erwin Oskam van WADM: ‘Brandmarketing is het aanvliegwiel van performancemarketing’
Brandmarketing is het aanvliegwiel van performancemarketing Erwin Oskam is Strategy Director bij B2B Branding Agency WADM en een van de sprekers tijdens Nima Marketing Day. Een korte kennismaking: ‘Bijna een kwart van...
0 x gelezen
Kabinet wil stop op directe marketing via Handelsregister-data
Kabinet wil stop op directe marketing via Handelsregister-data Het wetsvoorstel wil zo een einde maken aan irritante, ongevraagde telefoontjes van bedrijven die data uit het Handelsregister krijgen. Als het aan het...
2 x gelezen