E-mail en social media zijn twee krachtige kanalen voor je online marketing. En deze kanalen kunnen elkaar perfect versterken voor meer resultaat. Maar waar begin je? Dat legt Spotler uit in 5 overzichtelijke stappen. In dit white paper lees je hoe je een strategie kunt inrichten, je mailings deelbaar maakt, je engagement vergroot en last but zeker not least; hoe je meer conversie uit social media kunt halen. Benieuwd?
Ook interessant voor je
Marketeers in de houdgreep van ‘vanity metrics’
Marketeers in de houdgreep van ‘vanity metrics’ Keer op keer wordt er geen bewijs gevonden voor de causaliteit tussen vanity metrics en business groei, ziet Youri Harmsen. BV Nederland heeft het moeilijk...
18 x gelezen
Waarom informatiebeveiliging het nieuwe marketingwapen is: van compliance naar vertrouwen
Waarom informatiebeveiliging het nieuwe marketingwapen is: van compliance naar vertrouwen Digitale consumenten worden kritischer. Een digitale aankoop afronden of een online samenwerking beginnen doe je namelijk alleen...
11 x gelezen
Zonder mens geen merk: waarom AI nooit merkvertrouwen kan automatiseren [onderzoek]
Zonder mens geen merk: waarom AI nooit merkvertrouwen kan automatiseren [onderzoek] Van contentcreatie tot targeting: slimme algoritmes maken het werk van marketeers sneller, efficiënter en beter meetbaar. Maar kunnen...
7 x gelezen




![Zonder mens geen merk: waarom AI nooit merkvertrouwen kan automatiseren [onderzoek]](https://www.pharmamarketeer.nl/wp-content/uploads/2025/11/206-385x300.jpg)

