Veel B2B-marketeers zijn al bezig met een vorm van account-based marketing of denken er over na om het te implementeren. Er is een verschuiving waar te nemen: het doel is niet meer een grote hoeveelheid leads, maar juist specifieke personen binnen doelaccounts. Om dat doel te realiseren is goede en relevante content erg belangrijk. Content kan de aanpak van account-based marketing ondersteunen, want door de juiste content ben je als marketeer beter in staat het doel te bereiken: de interesse van die ene persoon binnen die organisatie. En zo doe je dat.
Ook interessant voor je
Hoe AI te Gebruiken Voor een Effectievere Social Media Strategie, Volgens Ross Simmonds
Hoe AI te Gebruiken Voor een Effectievere Social Media Strategie, Volgens Ross Simmonds Het is het tijdperk van AI, en onze taak als marketeers is om bij te blijven. Mijn team bij Foundation Marketing heeft onlangs een...
0 x gelezen
[column] Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden (win dit boek!)
Jezelf als marketeer slim blijven uitvinden Als marketeer ben je voortdurend bezig met veranderingen. De wereld van marketing evolueert razendsnel en het is jouw taak om altijd up-to-date te blijven. Hoe kun je actueel...
4 x gelezen
‘Je intuïtie kan bedriegen’
Je intuïtie kan bedriegen Hoe meet je de voortgang van de online marketingactiviteiten? En hoe geef je het management in één oogopslag inzicht in online resultaten? Deze vragen en meer worden behandeld in de nieuwe NIMA...
7 x gelezen