Eén van de meest effectieve manieren om een nieuw publiek te bereiken, is door de doelgroep van anderen te gebruiken. En één van de beste methoden hiervoor is het bereik van influencers in te zetten, zo hebben we de afgelopen jaren gemerkt. En dit geldt voor de B2B-markt net zo goed als voor B2C. Door relaties met influencers op te bouwen, kunnen B2B-marketeers snel een breder publiek bereiken.
Ook interessant voor je
E-mailhandtekening: het meest vergeten instrument in B2B-marketing
E-mailhandtekening: het meest vergeten instrument in B2B-marketing Iedere dag sturen jouw collega’s tientallen, zo niet honderden e-mails naar klanten, prospects en partners. En vrijwel elke e-mail eindigt op dezelfde...
28 x gelezen
Geert Janssen – merkverantwoordelijke Maes notarissen: ‘Marketing zorgt voor onderscheid’
Marketing zorgt voor onderscheid In onze serie [marketeer] vandaag Geert Janssen MRE MBA, wiens ‘Maes’ als een der eerste notariskantoren in Nederland stevig inzette op marketing en daar nu de vruchten van...
4 x gelezen
Human marketing: zo communiceer je vanuit wie je bent & voor wie je er bent [4 stappen]
Human marketing: durf te doen en te kiezen Werken met vraaggerichte marketing, persona’s en AI: het lijken slimme trucjes uit de marketingmiddelenbox die al snel de eerste resultaten opleveren. Maar… echte, duurzame...
13 x gelezen






