Marketing is een stuk spannender geworden dankzij de innovatieve technieken en grote hoeveelheden data die vandaag de dag beschikbaar zijn. Hierdoor ontstaan nieuwe mogelijkheden maar ook valkuilen, signaleert marketeer Ferdinand Götzen.
Ook interessant voor je
Doneren als slimme marketingstrategie
Doneren als slimme marketingstrategie Met CauseCompany.com wil oprichter Marcel Landeweerd sociaal ondernemen uit het idealistische hoekje trekken. Zijn platform helpt bedrijven donaties te koppelen aan marketingdoelen...
7 x gelezen
Tien marketingtrends in 2026 volgens Kantar
Tien marketingtrends in 2026 volgens Kantar In het jaarlijkse rapport Marketing Trends 2026 identificeert marktonderzoeksbureau Kantar tien ontwikkelingen die de marketingpraktijk in het komende jaar zullen vormgeven...
10 x gelezen
Marketeers in de houdgreep van ‘vanity metrics’
Marketeers in de houdgreep van ‘vanity metrics’ Keer op keer wordt er geen bewijs gevonden voor de causaliteit tussen vanity metrics en business groei, ziet Youri Harmsen. BV Nederland heeft het moeilijk...
22 x gelezen






