Besteed je tijd wijs: 80% aan contentverspreiding en 20% aan creatie De blogs over de vindbaarheid in AI-tools vliegen je de laatste tijd om de oren. Helemaal terecht overigens, want het is een hot topic op dit moment...
Nieuws
Help de boardroom stuurt nog op kliks! 2026 vraagt om nieuwe metrics
Help de boardroom stuurt nog op kliks! 2026 vraagt om nieuwe metrics Kliks, CTR’s en CPM’s: jarenlang waren ze de heilige graal voor een chief marketing officer (CMO) om in de boardroom te overtuigen. Steeds vaker zie...
Welke contentmarketing formats werken echt?
Welke contentmarketing formats werken echt? De wereld van content verandert razendsnel. Wat vandaag scoort, kan morgen alweer oud nieuws zijn. Daarom is het kiezen van het juiste format belangrijker dan ooit. Niet...
VIA: ‘Nederlandse marketingbureaus in zwaar weer’
Nederlandse marketingbureaus in zwaar weer De markt groeit, maar Nederlandse marketing- en communicatiebureaus kunnen daar niet van profiteren en staan onder financiële druk. De opkomst van AI en automatisering door...
Hoe word je zichtbaar in AI-zoekmachines?
Hoe word je zichtbaar in AI-zoekmachines? De nieuwste marketinguitdaging: hoe word je zichtbaar in ChatGPT? Experts delen hun eerste ervaringen en verwachtingen voor de toekomst. AI-zoekmachines zijn het nieuwe...
Gartner Hype Cycle in het teken van autonoom zakendoen
Gartner Hype Cycle in het teken van autonoom zakendoen De Hype Cycle for Emerging Technologies 2025 van Gartner toont dit jaar meer opkomende technologieën dan in het verleden. Veel van de belangrijkste technologische...



