De 5 fases van bewustwording in marketing: handig framework Eugene Schwarz publiceerde in 1966 in zijn boek Breakthrough Advertising een framework dat 5 fases van bewustwording (awareness) omschrijft. Ik ga dieper in op...
Nieuws
Hoe je content écht viral laat gaan (en waarom het meestal niet lukt)
Hoe je content écht viral laat gaan (en waarom het meestal niet lukt) De anatomie van viral gaan volgens Derk Schut van IPG Mediabrands: de drijvers, hoe je er het best op inspeelt en de voorbeelden. Iedereen wil viral...
Waarom E-E-A-T de basis is geworden van SEO
Waarom E-E-A-T de basis is geworden van SEO Veel organisaties investeren fors in content, design en techniek, maar merken dat hun pagina’s ondanks die inspanning niet structureel zichtbaar zijn in zoekresultaten. De...
Waarom marketeers ook cognitieve vrekken zijn
Waarom marketeers ook cognitieve vrekken zijn We nemen vaak de snelste en makkelijkste cognitieve route, zelfs als een diepere analyse een beter antwoord zou opleveren. Daardoor hebben we vaak voorkeur voor het antwoord...
AI helpt bij het volgen van de progressie van multiple sclerose (MS)
AI helpt bij het volgen van de progressie van multiple sclerose (MS) Kunstmatige intelligentie (AI) kan helpen bij het vaststellen wanneer multiple sclerose (MS) overgaat naar een verder gevorderd stadium, zo blijkt uit...
800 miljoen voor AI in de zorg: wat kan Agema daarmee doen?
800 miljoen voor AI in de zorg: wat kan Agema daarmee doen? Zorgminister Agema mag twee jaar op rij 400 miljoen euro uitgeven aan AI en innovatie in de zorg. Wat kan dat opleveren? Vandaag sprak de minister over die...