Van SEO naar GEO: De hybride contentstrategie voor 2025 Steeds vaker krijg je op je zoekvraag geen lijstje links, maar direct een AI-antwoord. Wat betekent dat voor je contentstrategie? Waar organisaties voorheen konden...
Nieuws
VWS-monitor 2025: Wat verandert er voor HCP’s?
VWS-monitor 2025 De VWS-monitor van 2025 bevestigt wat velen in het veld al langer voelen: de zorg verandert in rap tempo. Niet alleen qua technologie, maar ook in hoe, wanneer en met wie zorgprofessionals in contact...
EMA accepteert beoordelingsaanvraag GSK’s RSV-vaccin Arexvy voor uitbreiding naar volwassenen vanaf 18 jaar
EMA accepteert beoordelingsaanvraag GSK’s RSV-vaccin Arexvy voor uitbreiding naar volwassenen vanaf 18 jaar GSK plc heeft bekendgemaakt dat het Europees Geneesmiddelenbureau (EMA) de regelgevende aanvraag heeft...
Waarom stoppen met adverteren een dure vergissing is voor je merk
Waarom stoppen met adverteren een dure vergissing is voor je merk Vele CMO’s en hun marketeers kennen deze discussie wel. Bij de jaarlijkse budgetrondes met de directie of eigenaar wil nog wel eens de vraag gesteld...
Infographic: Belangrijkste trends in social media marketing voor 2025
Infographic: Belangrijkste trends in social media marketing voor 2025 Een infographic over de laatste sociale media trends. Deze trends benadrukken het belang voor merken om flexibel en innovatief te blijven in hun...
5 uitdagingen voor MKB-marketeers: beperk je niet tot de marketingafdeling
5 uitdagingen voor MKB-marketeers: beperk je niet tot de marketingafdeling Veel marketingprofessionals in het MKB streven naar meer strategische impact. Ze willen bijdragen aan de koers en cultuur van hun organisatie en...



