Pharmamarketeer

Na de coronacrisis draait alles om live communicatie en experience marketing

Experience marketing

Amerikanen noemen alles een event. Of je nu boodschappen gaat doen, op bezoek bij de buren of een wereldveranderende gebeurtenis als 9/11, het is in de ‘Amerikaanse taal’ allemaal een event. Maar gek genoeg heeft juist covid-19, het evenementenvirus en het virus van niet meer ontmoeten, aangetoond dat het woord ‘event’ te kort doet aan de impact en de effecten van live communicatie en experience marketing. Hoe zwaar de klappen ook zijn, hoe moeilijk de branche der events het ook heeft, ze zullen straks als meest krachtige onderdeel van de marcom-mix uit de pandemie komen. Maar misschien is dat ook wel het moment dat we de eventmarketeer en live-communicatieprofs anders gaan bekijken. Dus, tot ziens eventbranche en welkom wereld van ongekende mogelijkheden, welkom aan een nieuwe sector, waar echt niemand meer om heen kan: welkom wereld van live contact.

Lees meer over: Na de coronacrisis draait alles om live communicatie en experience marketing.

Medhc-fases-banner
Advertentie(s)