Hoe maak je adverteren op social media minder complex en tijdrovend, en verbeter je tegelijkertijd de thought leadership en resultaten van je merk of bureau? Een vraag die opvallend veel marketeers bezighoudt. Niet alleen omdat succes boeken lastiger is dan ooit, maar ook omdat de toekomst van social media zo onzeker is. Wat te doen? In ieder geval niet harder, maar vooral slimmer werken!
Ook interessant voor je
SEO tickets voor een betere samenwerking met development
SEO tickets voor een betere samenwerking met development SEO tickets vormen de brug tussen SEO en development. SEO tickets zijn essentieel voor het herstellen van fouten en doorvoeren van verbeteringen. Op deze manier...
1 x gelezen
Hoe je een geweldige creatieve briefing maakt en gerichte inhoud krijgt
Hoe je een geweldige creatieve briefing maakt en gerichte inhoud krijgt Elke redacteur weet hoe het voelt om gefrustreerd voor de computer te zitten en innerlijk te schreeuwen: “Het zou makkelijker zijn geweest...
1 x gelezen
Zo beïnvloeden SGE & AI de toekomst van SEO [Brighton SEO insights]
Zo beïnvloeden SGE & AI de toekomst van SEO Het is onze taak om de impact van de risico’s zo laag mogelijk te houden, ook met de komst van AI. SGE is de eerste grote update in de SERP. Maar gaat er veel veranderen...
2 x gelezen