Hoe maak je adverteren op social media minder complex en tijdrovend, en verbeter je tegelijkertijd de thought leadership en resultaten van je merk of bureau? Een vraag die opvallend veel marketeers bezighoudt. Niet alleen omdat succes boeken lastiger is dan ooit, maar ook omdat de toekomst van social media zo onzeker is. Wat te doen? In ieder geval niet harder, maar vooral slimmer werken!
Ook interessant voor je
Doneren als slimme marketingstrategie
Doneren als slimme marketingstrategie Met CauseCompany.com wil oprichter Marcel Landeweerd sociaal ondernemen uit het idealistische hoekje trekken. Zijn platform helpt bedrijven donaties te koppelen aan marketingdoelen...
7 x gelezen
Tien marketingtrends in 2026 volgens Kantar
Tien marketingtrends in 2026 volgens Kantar In het jaarlijkse rapport Marketing Trends 2026 identificeert marktonderzoeksbureau Kantar tien ontwikkelingen die de marketingpraktijk in het komende jaar zullen vormgeven...
10 x gelezen
Marketeers in de houdgreep van ‘vanity metrics’
Marketeers in de houdgreep van ‘vanity metrics’ Keer op keer wordt er geen bewijs gevonden voor de causaliteit tussen vanity metrics en business groei, ziet Youri Harmsen. BV Nederland heeft het moeilijk...
22 x gelezen






