Wie droomt er nu niet van meer impact maken? We willen iedere dag nieuwe campagnes of merkverhalen laten landen, maatschappelijke ambities groots en meeslepend uitdragen, employer branding zich zien uitbetalen in de instroom van nieuw toptalent beleven.
Ook interessant voor je
AI-gestuurde e-mailcontentsuggesties die daadwerkelijk leads converteren
AI-gestuurde e-mailcontentsuggesties die daadwerkelijk leads converteren AI-gestuurde e-mailcontentsuggesties veranderen de manier waarop marketingteams e-mailcampagnes schrijven, testen en opschalen. In plaats van te...
5 x gelezen
LinkedIn-trends 2026: zo win je in een AI-gedreven feed
LinkedIn-trends 2026: zo win je in een AI-gedreven feed Het zijn bijzondere tijden, met een opvallende terugloop in bereik op LinkedIn. Oorzaken als de AI-content overload, steeds meer automation en tools “die het werk...
4 x gelezen
Hoe user generated content je merk geloofwaardig & authentiek maakt
Hoe user generated content je merk geloofwaardig & authentiek maakt User generated content (UGC) is vaak dé ultieme vorm van social proof: het oogt authentiek, geloofwaardig en organisch, in veel gevallen een...
4 x gelezen






