Loes van Dokkum is Grand Prix-juryvoorzitter in de categorie Creatie. We spreken haar over het juryproces, verwachtingen en de uitdaging waar de Grand Prix Content Marketing Awards dit jaar voor staat.
Ook interessant voor je
10 Vooraanstaande Auteurs van Boeken voor E-commerce en Marketing
10 Vooraanstaande Auteurs van Boeken voor E-commerce en Marketing Onze keuze van deskundige auteurs met een breed publiek en praktische tactieken. Een zoekopdracht op Amazon naar e-commerce boeken levert een allegaartje...
0 x gelezen
Personalisatie in marketing: voorbij de hype
Personalisatie in marketing: voorbij de hype Er zijn talloze marketing trends die komen en gaan, maar personalisatie behoort zeker niet tot deze categorie. De manier waarop een merk met hun publiek communiceert is...
0 x gelezen
Dit is waarom bedrijven graag kiezen voor het weggeven van bedrukte relatiegeschenken
Dit is waarom bedrijven graag kiezen voor het weggeven van bedrukte relatiegeschenken De kans is groot dat je wel eens een bedrukt relatiegeschenk van een bedrijf hebt ontvangen. Vaak zijn het kleinigheden, zoals een...
1 x gelezen
Recente artikelen
Pfizer’s Beqvez approved by FDA for haemophilia B treatment
3 minuten geleden
Personalisatie in marketing: voorbij de hype
46 minuten geleden