Marketeers weten vooraf dat ze op een bepaald moment een wending in werk moeten realiseren. Het is een gevolg van de evolutie van ons vak.
Marketeers weten vooraf dat ze op een bepaald moment een wending in werk moeten realiseren. Het is een gevolg van de evolutie van ons vak.
Zoekwoorden werken niet voor AI-SEO De zoekmachine-industrie verandert razendsnel door de opkomst van AI-platforms die zoekopdrachten en informatiestromen ingrijpend hebben veranderd. Consumenten voeren steeds vaker...
AI bots jouw website laten vinden: Wat is llms.txt? Een voorgestelde standaard moet large language models (LLM’s) zoals ChatGPT, Gemini en Claude richting relevante webinhoud sturen, en zo online winkels zichtbaarder...
Europese uitgevers dienen antitrustklacht in over Google’s AI Overviews Een AI-overview, met eronder – buiten beeld – gesponsorde en organische links Europese uitgevers vinden dat ze benadeeld te...
Pharmamarketeer richt zich op marketingprofessionals van farmaceuten en andere medisch-gerelateerde organisaties in Nederland en België.
Copyright 2023 © Uitgave van MedHealth Communications BV | Privacy disclaimer