Marketeers weten vooraf dat ze op een bepaald moment een wending in werk moeten realiseren. Het is een gevolg van de evolutie van ons vak.
Marketeers weten vooraf dat ze op een bepaald moment een wending in werk moeten realiseren. Het is een gevolg van de evolutie van ons vak.
FDA’s bijgewerkte RWE-richtlijnen stellen pharma marketers in staat om meer claims te maken Bestaande regelgeving stelt dat alleen “op-label” claims mogen worden gebruikt door fabrikanten in...
De opkomst van Search Generative Experience: wordt SEO verleden tijd? Een nieuwe manier van zoeken Als reactie op ChatGPT kondigde Google in mei 2023 de Search Generative Experience van Gemini aan. Een nieuwe manier van...
AI Kan Content Marketing Doden Content marketing vormt de basis voor veel bedrijven, vooral voor diegenen die streven naar voortdurende klantrelaties. Het produceren van content is echter veranderd sinds OpenAI ChatGPT...
Pharmamarketeer richt zich op marketingprofessionals van farmaceuten en andere medisch-gerelateerde organisaties in Nederland en België.
Copyright 2023 © Uitgave van MedHealth Communications BV | Privacy disclaimer