Misschien sta je er niet bij stil, maar merken kiezen bewust voor bepaalde kleuren om hun doelmarkt aan te spreken. Het team van Giraffe Social Media heeft onderzocht welke kleuren bekende merken als Coca Cola, IKEA, Fanta en Cadbury gebruiken en waarom.
Ook interessant voor je
Social media in 2026: groei mee met deze ontwikkelingen [infographic]
Social media in 2026: groei mee met deze ontwikkelingen [infographic] Veel teams en budgetten groeien niet mee met alle socialmedia-ontwikkelingen. Je moet om die reden vast keuzes maken in je socialmedia-strategie voor...
7 x gelezen
Waarom de open rate niet langer de belangrijkste KPI is binnen e-mailmarketing
Waarom de open rate niet langer de belangrijkste KPI is binnen e-mailmarketing Jarenlang vormden open rates dé belangrijkste graadmeter binnen e-mailmarketing. Ze gaven marketeers een snel en overzichtelijk beeld:...
11 x gelezen
AI-agents worden nieuwe doelgroep voor CMO’s
AI-agents worden nieuwe doelgroep voor CMO’s CMO’s krijgen er een nieuwe type publieksgroep bij met wie ze rekening moeten houden in hun communicatie: shoppingbots. Onderzoeker Kantar schetst een ontwikkeling waarbij de...
6 x gelezen






