Pharmamarketeer

Meer betrokkenheid op social media? Maak gebruik van de inhaakkalender 2022!

Meer betrokkenheid op social media? Maak gebruik van de inhaakkalender 2022!

Inspelen op de laatste nieuwtjes in jouw branche is natuurlijk de beste manier om jouw social media kanalen een boost te geven. Soms wil je graag de interactie aangaan met je volgers, maar zijn er simpelweg geen interessante nieuwtjes om over te posten. Tsja, komkommertijd… Inhakers kunnen hierbij helpen. Op basis van themadagen en feestdagen kun je interessante content plaatsen waar je volgers geheid op aanslaan. Ook dit jaar hebben wij een inhaakkalender voor je klaargezet, zodat jij goed voorbereid het nieuwe jaar in kunt gaan. 

We snappen dat het vervelend is om een week lang geen nieuwswaardige content te hebben die je via jouw social media kanalen kunt delen. Stel je het volgende scenario voor: Je kijkt in de inhaakkalender en ziet dat het morgen Pindakaas Dag is. Je plaatst een foto van een broodje pindakaas met de hashtags #heerlijkelunch en #pindakaasdag. Na een paar uur kom je erachter dat er toch bar weinig interactie ontstaat via deze post. Heb je de broodplank dan toch misgeslagen? Waarschijnlijk wel. Inhakers werken alleen goed als ze op een creatieve manier ingezet worden en bijdragen aan de doelstelling van jouw organisatie of social media beleid. 

Lees dit artikel verder op: Meer betrokkenheid op social media? Maak gebruik van de inhaakkalender 2022! | Marketingfacts

Advertentie(s)