Emerce Recruitment: marketing automation en AI
Hoewel sommige bedrijven al gedeeltelijk marketing automation en AI hebben ingevoerd om hun recruitmentproces te ondersteunen, moeten veel recruitmentbureaus deze stap nog maken.
Hoewel sommige bedrijven al gedeeltelijk marketing automation en AI hebben ingevoerd om hun recruitmentproces te ondersteunen, moeten veel recruitmentbureaus deze stap nog maken.
Doneren als slimme marketingstrategie Met CauseCompany.com wil oprichter Marcel Landeweerd sociaal ondernemen uit het idealistische hoekje trekken. Zijn platform helpt bedrijven donaties te koppelen aan marketingdoelen...
Tien marketingtrends in 2026 volgens Kantar In het jaarlijkse rapport Marketing Trends 2026 identificeert marktonderzoeksbureau Kantar tien ontwikkelingen die de marketingpraktijk in het komende jaar zullen vormgeven...
Marketeers in de houdgreep van ‘vanity metrics’ Keer op keer wordt er geen bewijs gevonden voor de causaliteit tussen vanity metrics en business groei, ziet Youri Harmsen. BV Nederland heeft het moeilijk...

Pharmamarketeer richt zich op marketingprofessionals van farmaceuten en andere medisch-gerelateerde organisaties in Nederland en België.
Copyright 2023 © Uitgave van MedHealth Communications BV | Privacy disclaimer
