Emerce Recruitment: marketing automation en AI
Hoewel sommige bedrijven al gedeeltelijk marketing automation en AI hebben ingevoerd om hun recruitmentproces te ondersteunen, moeten veel recruitmentbureaus deze stap nog maken.
Hoewel sommige bedrijven al gedeeltelijk marketing automation en AI hebben ingevoerd om hun recruitmentproces te ondersteunen, moeten veel recruitmentbureaus deze stap nog maken.
Zo groeide mijn LinkedIn-publiek dit jaar met 26% dankzij dit eenvoudige systeem Er zijn genoeg goede redenen om te posten op LinkedIn. Of je nu een publiek wilt opbouwen, je persoonlijke merk wilt versterken, meer...
Van SEO naar GEO: De hybride contentstrategie voor 2025 Steeds vaker krijg je op je zoekvraag geen lijstje links, maar direct een AI-antwoord. Wat betekent dat voor je contentstrategie? Waar organisaties voorheen konden...
VWS-monitor 2025 De VWS-monitor van 2025 bevestigt wat velen in het veld al langer voelen: de zorg verandert in rap tempo. Niet alleen qua technologie, maar ook in hoe, wanneer en met wie zorgprofessionals in contact...
Pharmamarketeer richt zich op marketingprofessionals van farmaceuten en andere medisch-gerelateerde organisaties in Nederland en België.
Copyright 2023 © Uitgave van MedHealth Communications BV | Privacy disclaimer