Pharmamarketeer

Zorgorganisaties vrezen stilstand door kabinetsval

Zorgorganisaties vrezen stilstand door kabinetsval Zorgorganisaties dringen na de val van het kabinet aan om met spoed door te pakken met zorgbeleid. Tot er een opvolger is gevonden voor VWS-minister Fleur Agema, heeft...

Waarom E-E-A-T de basis is geworden van SEO

Waarom E-E-A-T de basis is geworden van SEO Veel organisaties investeren fors in content, design en techniek, maar merken dat hun pagina’s ondanks die inspanning niet structureel zichtbaar zijn in zoekresultaten. De...

Waarom marketeers ook cognitieve vrekken zijn

Waarom marketeers ook cognitieve vrekken zijn We nemen vaak de snelste en makkelijkste cognitieve route, zelfs als een diepere analyse een beter antwoord zou opleveren. Daardoor hebben we vaak voorkeur voor het antwoord...

Is AI de doodsteek voor SEO?

Is AI de doodsteek voor SEO? Column – “Auw.” dacht ik vorige week. Tijdens een onderzoekje bleek de concurrent van mijn klant wél vindbaar met ChatGPT, maar mijn klant níet. Dat leek zorgelijk. Voor mijn klant – een...

De Toekomst van B2B Demand Generation

De Toekomst van B2B Demand Generation Als je denkt aan B2B Demand Generation in de farmaceutische industrie, komt waarschijnlijk een lang, strategisch proces in gedachten: meerdere beslissers, langere aankoopcycli en...

Medhc-fases-banner
Advertentie(s)