Pharmamarketeer

[column] Brand accountability lastig? Welnee!

Brand accountability lastig? Welnee! Het is van alle tijden dat veel marketeers het moeilijk vinden om de werkelijke effecten en resultaten van hun werk aan te tonen. Terwijl juist dat toch sterk bepalend is voor de...

[column] Klantkennis: van mokken naar makkie

Klantkennis: van mokken naar makkie Voor marketeers is klantkennis een onmisbaar element in het creatieproces. Waar raak je de consumenten mee? Wat heeft waarde? Waar gaan ze ‘op aan’? Marktonderzoek is de meest...

Marketing voor de ongeduldige scroller

Marketing voor de ongeduldige scroller Nederlandse merken zullen in 2024 meer blijven uitgeven aan digitale reclame. Tegelijkertijd vertellen consumenten ons consequent dat ze offline reclamekanalen verkiezen boven...

Onderzoek: inclusieve reclame loont

Onderzoek: inclusieve reclame loont Kantars Brand Inclusion Index laat zien dat progressieve reclame de verkoop aantoonbaar stimuleert en dat inclusiemarketing juist bredere marketing is. Een wereldwijd onderzoek door...

Infographic: Pinterest Marketing Tips

Infographic: Pinterest Marketing Tips Pinterest is met 518 miljoen gebruikers vooral populair bij jongeren en de plek om nieuwe visuele trends te ontdekken. Het team van Tailwind sprak onlangs met Pinterests Madison...

Medhc-fases-banner
Advertentie(s)