Marketeer
Marketeers worden continue geconfronteerd met grote veranderingen én met klanten die steeds hogere verwachtingen hebben. AI, dynamische content en realtime contact zijn de uitdagingen die ze aan moeten gaan om concurrerend te blijven.
Marketeers worden continue geconfronteerd met grote veranderingen én met klanten die steeds hogere verwachtingen hebben. AI, dynamische content en realtime contact zijn de uitdagingen die ze aan moeten gaan om concurrerend te blijven.
Je meetaanpak testen & verfijnen: 3 belangrijke inzichten van adverteerders We bewegen ons meer en meer richting een toekomst waarin marketinginvesteringen en hun rendement steeds meer afhankelijk zijn van...
Inbound 25: nieuw groeiplaybook voor AI-marketing Tijdens de jaarlijkse Inbound-conferentie van het bedrijf geeft HubSpot-CEO Yamini Rangan een scherpe analyse van de uitdagingen én kansen die AI voor marketeers met...
Vijf stappen op weg naar een gezonder marketingecosysteem KPMG presenteert 5 fundamentele shifts die bureaus nú moeten maken om marketing toekomstbestendig te maken. De marketingwereld bevindt zich op een kruispunt. De...
Pharmamarketeer richt zich op marketingprofessionals van farmaceuten en andere medisch-gerelateerde organisaties in Nederland en België.
Copyright 2023 © Uitgave van MedHealth Communications BV | Privacy disclaimer