Marketeer
Marketeers worden continue geconfronteerd met grote veranderingen én met klanten die steeds hogere verwachtingen hebben. AI, dynamische content en realtime contact zijn de uitdagingen die ze aan moeten gaan om concurrerend te blijven.
Marketeers worden continue geconfronteerd met grote veranderingen én met klanten die steeds hogere verwachtingen hebben. AI, dynamische content en realtime contact zijn de uitdagingen die ze aan moeten gaan om concurrerend te blijven.
Als mensen voor het schap nadenken, ben je verloren ‘Rebranden is niet gemakkelijk; vernieuwen is namelijk belangrijk, maar dat moet je ook niet overdrijven als marketeer’, aldus Revet. ...
Strijd om de AI browser ontbrand OpenAI heeft deze week zijn allereerste webbrowser gelanceerd, genaamd ChatGPT Atlas, die de AI-chatbot ChatGPT direct integreert in de browser, Deze stap plaatst het bedrijf in directe...
Dit wil de marketingcommunicatiesector na de verkiezingen van een nieuw kabinet We gaan bijna naar de stembus. Wat wil onze sector (adverteerders, media, bureaus, communicatie) van een nieuw kabinet? De...

Pharmamarketeer richt zich op marketingprofessionals van farmaceuten en andere medisch-gerelateerde organisaties in Nederland en België.
Copyright 2023 © Uitgave van MedHealth Communications BV | Privacy disclaimer
