Marketeer
Marketeers worden continue geconfronteerd met grote veranderingen én met klanten die steeds hogere verwachtingen hebben. AI, dynamische content en realtime contact zijn de uitdagingen die ze aan moeten gaan om concurrerend te blijven.
Marketeers worden continue geconfronteerd met grote veranderingen én met klanten die steeds hogere verwachtingen hebben. AI, dynamische content en realtime contact zijn de uitdagingen die ze aan moeten gaan om concurrerend te blijven.
Help de boardroom stuurt nog op kliks! 2026 vraagt om nieuwe metrics Kliks, CTR’s en CPM’s: jarenlang waren ze de heilige graal voor een chief marketing officer (CMO) om in de boardroom te overtuigen. Steeds vaker zie...
Welke contentmarketing formats werken echt? De wereld van content verandert razendsnel. Wat vandaag scoort, kan morgen alweer oud nieuws zijn. Daarom is het kiezen van het juiste format belangrijker dan ooit. Niet...
Hoe word je zichtbaar in AI-zoekmachines? De nieuwste marketinguitdaging: hoe word je zichtbaar in ChatGPT? Experts delen hun eerste ervaringen en verwachtingen voor de toekomst. AI-zoekmachines zijn het nieuwe...
Pharmamarketeer richt zich op marketingprofessionals van farmaceuten en andere medisch-gerelateerde organisaties in Nederland en België.
Copyright 2023 © Uitgave van MedHealth Communications BV | Privacy disclaimer