De AVG of GDPR heeft veel impact op digital marketing en raakt vrijwel alle vakgebieden. Van analytics en conversie-optimalisatie tot display advertising, social media en de inzet van Google AdWords of Bing Ads. In dit artikel ga ik in op de voor (digital) marketeers relevante achtergrond van de AVG.
Ook interessant voor je
Trump kondigt forse prijsverlaging aan voor Ozempic, Wegovy en vergelijkbare geneesmiddelen
Trump kondigt forse prijsverlaging aan voor Ozempic, Wegovy en vergelijkbare geneesmiddelen Twee grote farmaceutische bedrijven zullen de prijzen van populaire afslankmiddelen aanzienlijk verlagen voor bepaalde groepen...
12 x gelezen
5 criteria voor de juiste focus bij thought leadership
5 criteria voor de juiste focus bij thought leadership Thought leadership heeft de afgelopen jaren een flinke transformatie ondergaan. Waar het ooit vooral draaide om zoveel mogelijk in beeld komen, staat vandaag de dag...
14 x gelezen
Aanvullend Zorg- en Welzijnsakkoord ondertekend
Aanvullend Zorg- en Welzijnsakkoord ondertekend Vandaag is het Aanvullend Zorg- en Welzijnsakkoord (AZWA) ondertekend. In gezondheidscentrum De Rubenshoek in Den Haag kwamen zorg- en welzijnsorganisaties en het...







Reageer