In-game advertising
Meer directheid, in-game advertising en vergeet de humor niet. De trends volgens 5 Nederlandse vakgenoten op 4 verschillende continenten.
Meer directheid, in-game advertising en vergeet de humor niet. De trends volgens 5 Nederlandse vakgenoten op 4 verschillende continenten.
Waarom AI-integratie de sleutel is tot het vergroten van de waarde ervan Artificial intelligence (AI) is razendsnel uitgegroeid tot hét gespreksonderwerp binnen de ad tech-sector — en dat is niet zonder reden. Vrijwel...
Zo bouw je aan een duurzaam freelancebedrijf als marketeer Steeds meer marketeers kiezen bewust voor het pad van zelfstandig ondernemerschap. De vrijheid om zelf klanten te kiezen, je uren in te delen en te werken aan...
Hoe makers generatieve AI inzetten voor podcasts, video’s en nieuwsbrieven Nu generatieve kunstmatige intelligentie (AI) snel verbetert, durven steeds meer contentmakers deze technologie in te zetten voor...
Pharmamarketeer richt zich op marketingprofessionals van farmaceuten en andere medisch-gerelateerde organisaties in Nederland en België.
Copyright 2023 © Uitgave van MedHealth Communications BV | Privacy disclaimer