Je kunt vandaag niet over marketing praten zonder dat het gesprek leidt naar artificial intelligence (AI) of machine learning (ML). Ooit aangeprezen als wondermiddelen voor gegevensverzameling, analyse en klantenservice, zijn slimme marketeers de onderliggende techniek al gaan gebruiken om menselijke intelligentie te versterken. Kunstmatige intelligentie blijft marketingprofessionals verleiden. We worden als marketeers gedreven om data op zinvolle wijze te gebruiken en op basis daarvan real-time besluitvorming mogelijk te maken.
Ook interessant voor je
FDA’s bijgewerkte RWE-richtlijnen stellen pharma marketers in staat om meer claims te maken
FDA’s bijgewerkte RWE-richtlijnen stellen pharma marketers in staat om meer claims te maken Bestaande regelgeving stelt dat alleen “op-label” claims mogen worden gebruikt door fabrikanten in...
0 x gelezen
De opkomst van Search Generative Experience: wordt SEO verleden tijd?
De opkomst van Search Generative Experience: wordt SEO verleden tijd? Een nieuwe manier van zoeken Als reactie op ChatGPT kondigde Google in mei 2023 de Search Generative Experience van Gemini aan. Een nieuwe manier van...
0 x gelezen
AI Kan Content Marketing Doden
AI Kan Content Marketing Doden Content marketing vormt de basis voor veel bedrijven, vooral voor diegenen die streven naar voortdurende klantrelaties. Het produceren van content is echter veranderd sinds OpenAI ChatGPT...
4 x gelezen