Het gemor over de afnemende kwaliteit van content groeit. Hoog tijd voor de sector om de verbanddoos ter hand te nemen. Niet in de laatste plaats voor verhalen waar promoted, advertorial of commercieel boven staat.
Ook interessant voor je
Dit is waarom bedrijven graag kiezen voor het weggeven van bedrukte relatiegeschenken
Dit is waarom bedrijven graag kiezen voor het weggeven van bedrukte relatiegeschenken De kans is groot dat je wel eens een bedrukt relatiegeschenk van een bedrijf hebt ontvangen. Vaak zijn het kleinigheden, zoals een...
0 x gelezen
Ogilvy lanceert een aanbod voor gezondheidsbeïnvloeder marketing
Ogilvy lanceert een aanbod voor gezondheidsbeïnvloeder marketing Health Influence zal het wereldwijde influencerteam van Ogilvy PR combineren met experts van Ogilvy Health. Ogilvy heeft een op gezondheid gericht pakket...
9 x gelezen
[branded content] De vijf belangrijkste customer experience trends voor 2024
[branded content] De vijf belangrijkste customer experience trends voor 2024 Ontdek de essentiële trends voor 2024 in het Customer Experience Trendrapport van Beeckestijn Business School. CX-expert Sonja Stalfoort neemt...
12 x gelezen