Je kunt vandaag niet over marketing praten zonder dat het gesprek leidt naar artificial intelligence (AI) of machine learning (ML). Ooit aangeprezen als wondermiddelen voor gegevensverzameling, analyse en klantenservice, zijn slimme marketeers de onderliggende techniek al gaan gebruiken om menselijke intelligentie te versterken. Kunstmatige intelligentie blijft marketingprofessionals verleiden. We worden als marketeers gedreven om data op zinvolle wijze te gebruiken en op basis daarvan real-time besluitvorming mogelijk te maken.
Ook interessant voor je
Pharma Live Expo: Toegangspoort tot de toekomst van de farmacie
Pharma Live Expo: Toegangspoort tot de toekomst van de farmacie De derde editie van de Pharma Live Expo & Summit, een toonaangevend evenement voor de wereldwijde farmaceutische, gezondheidszorg- en medtechsectoren...
11 x gelezen
Rijk steekt nu ook 70 miljoen in ‘AI-fabriek’ Groningen
Rijk steekt nu ook 70 miljoen in ‘AI-fabriek’ Groningen Kunstmatige intelligentie (AI) is de technologie die onze economie, veiligheid en manier van leven de komende jaren gaat bepalen. Maar op dit moment...
Zo groeide mijn LinkedIn-publiek dit jaar met 26% dankzij dit eenvoudige systeem
Zo groeide mijn LinkedIn-publiek dit jaar met 26% dankzij dit eenvoudige systeem Er zijn genoeg goede redenen om te posten op LinkedIn. Of je nu een publiek wilt opbouwen, je persoonlijke merk wilt versterken, meer...
10 x gelezen