Je kunt vandaag niet over marketing praten zonder dat het gesprek leidt naar artificial intelligence (AI) of machine learning (ML). Ooit aangeprezen als wondermiddelen voor gegevensverzameling, analyse en klantenservice, zijn slimme marketeers de onderliggende techniek al gaan gebruiken om menselijke intelligentie te versterken. Kunstmatige intelligentie blijft marketingprofessionals verleiden. We worden als marketeers gedreven om data op zinvolle wijze te gebruiken en op basis daarvan real-time besluitvorming mogelijk te maken.
Ook interessant voor je
Je meetaanpak testen & verfijnen: 3 belangrijke inzichten van adverteerders
Je meetaanpak testen & verfijnen: 3 belangrijke inzichten van adverteerders We bewegen ons meer en meer richting een toekomst waarin marketinginvesteringen en hun rendement steeds meer afhankelijk zijn van...
10 x gelezen
Inbound 25: nieuw groeiplaybook voor AI-marketing
Inbound 25: nieuw groeiplaybook voor AI-marketing Tijdens de jaarlijkse Inbound-conferentie van het bedrijf geeft HubSpot-CEO Yamini Rangan een scherpe analyse van de uitdagingen én kansen die AI voor marketeers met...
10 x gelezen
Vijf stappen op weg naar een gezonder marketingecosysteem
Vijf stappen op weg naar een gezonder marketingecosysteem KPMG presenteert 5 fundamentele shifts die bureaus nú moeten maken om marketing toekomstbestendig te maken. De marketingwereld bevindt zich op een kruispunt. De...
8 x gelezen