Future Proof Marketing
Dat die term bestaat, zegt genoeg: het impliceert dat marketing niet vanzelfsprekend toekomstbestendig is.
Dat die term bestaat, zegt genoeg: het impliceert dat marketing niet vanzelfsprekend toekomstbestendig is.
Europese uitgevers dienen antitrustklacht in over Google’s AI Overviews Een AI-overview, met eronder – buiten beeld – gesponsorde en organische links Europese uitgevers vinden dat ze benadeeld te...
Pas je SEO-strategie aan: 5 belangrijke inzichten uit een GEO-experiment Sinds november 2024 is het aantal zoekopdrachten in ChatGPT aanzienlijk gestegen, en de impact hiervan op de zoekmachinewereld is niet te negeren...
Verbindende content maken? Zo verplaats je je in je doelgroep Zenden, zenden en nog eens zenden. Veel Nederlandse bedrijven maken massaal gebruik van social media, maar toch slaan zij de plank vaak mis met hun content...
Pharmamarketeer richt zich op marketingprofessionals van farmaceuten en andere medisch-gerelateerde organisaties in Nederland en België.
Copyright 2023 © Uitgave van MedHealth Communications BV | Privacy disclaimer