De vorige keer dat ik het Festival of Marketing in Londen bezocht (maart 2022) miste ik de marketing. Het was randje coronaperiode en de helft van de presentaties ging over cultuur, team en geestelijke gezondheid. Belangrijk allemaal, maar het had niet zoveel met marketing te maken. En als het wel over marketing ging, dan ging het over de P van Promotie, over tactics dus.
Ook interessant voor je
Help de boardroom stuurt nog op kliks! 2026 vraagt om nieuwe metrics
Help de boardroom stuurt nog op kliks! 2026 vraagt om nieuwe metrics Kliks, CTR’s en CPM’s: jarenlang waren ze de heilige graal voor een chief marketing officer (CMO) om in de boardroom te overtuigen. Steeds vaker zie...
1 x gelezen
Welke contentmarketing formats werken echt?
Welke contentmarketing formats werken echt? De wereld van content verandert razendsnel. Wat vandaag scoort, kan morgen alweer oud nieuws zijn. Daarom is het kiezen van het juiste format belangrijker dan ooit. Niet...
10 x gelezen
Hoe word je zichtbaar in AI-zoekmachines?
Hoe word je zichtbaar in AI-zoekmachines? De nieuwste marketinguitdaging: hoe word je zichtbaar in ChatGPT? Experts delen hun eerste ervaringen en verwachtingen voor de toekomst. AI-zoekmachines zijn het nieuwe...
5 x gelezen
Recente artikelen
Welke contentmarketing formats werken echt?
3 dagen geleden
VIA: ‘Nederlandse marketingbureaus in zwaar weer’
6 dagen geleden